Het begin van Creation Why – Online Marketing

Creation Why – Online Marketing is een kleinschalig marketing bureau. Met nog maar 2 jaar bestaansrecht is het bedrijf nog pril, jong en fris. Echter zijn de gedachten waarop het bedrijf is opgezet van volwassener aard. Creation Why – Online Marketing voorziet klanten in een oplossing van een probleem. Problemen waarin Creation Why – Online Marketing gespecialiseerd is komen al snel neer op meer conversie, grotere naamsbekendheid en werven van bezoekers. De branche waarin dit wordt uitgevoerd varieert van evenementen tot webshops. Doordat Creation Why – Online Marketing erg dynamisch is ingesteld en goed getraind in het bepalen van positionering en doelgroep denken is het voor hen mogelijk om veel verschillende branches actief te zijn. Daar haalt Creation Why – Online Marketing ook de drivesfeer uit. “Het is iedere keer weer een nieuwe uitdaging. Een project voor een advocaten kantoor of een project voor een lokaal evenement. Het loopt veel uit elkaar maar om dan snel te schakelen en resultaten te boeken geeft je keer op keer weer nieuwe energie!” Dat zijn de woorden van directeur/eigenaar Gijs van Beers. De kernwaarden die Creation Why – Online Marketing centraal heeft staan zijn de volgende:

  • Dynamisch
  • Vernieuwend
  • Waarom?
  • Target minded

Door de waarom vraag centraal te stellen op een dynamische en vernieuwende werkmethode in de online marketing branche komt het ware doel van een project centraal te staan. Met deze visie gaat Creation Why – Online Marketing keer op keer te werk. “Het is niet belangrijk wat je doet, wat belangrijker is waarom je het doet – Gijs van Beers”. Door de waarom/why centraal te stellen komt het ware doel naar boven. Dit is gebaseerd op de Golden Circle model van Simon Sinek. De bedrijfsnaam komt daar ook vandaan. Creation Why: Creëren waarom is de letterlijke vertaling. Creation Why verleend een dienst. De dienstverlening uit zich in online marketing. Maar de essentie van Creation Why – Online Marketing is om de “why”helder te krijgen en vanuit die vraag het project te starten.

Opdrachtgevers – Creation Why

Over Gijs van Beers

Gijs van Beers (12-11-1993) geboren in Berkel-Enschot, Noord-Brabant heeft op 1 februari 2016 marketing bureau Creation Why opgezet. Gijs volgt de opleing International Event, Music and Entertainment Studies (IEMES) aan de Fontys Academy for Creative Industries (ACI) waar hij heeft gekozen voor de stroming communicatie (CO).Wat Gijs nooit uit de weg is gegaan is het combineren van zijn opgenomen zo snel mogelijk toepassen in de praktijk. Zo is hij in het eerste jaar van zijn opleiding direct betrokken geraakt bij het organiseren van lokaal outdoor carnavalsevenement dat in de jaren daarna uitgroeide tot een evenement met een capaciteit van 5000 bezoekers dat vaak binnen 72 uur volledig was uitverkocht. Wat Gijs hierin voornamelijk oppakte was naast de organisatorische zaken de promotie van het evenement. Hiermee kon Gijs de opgedane kennis van zijn opleiding direct in de praktijk brengen. In studiejaar 3 en 4 volgde er ook twee stages. De meewerkstage werd gedaan bij Koninklijke Kentalis op de toenmalige afdeling E&I wat nu beter bekendstaat als Kentalis Academy. Binnen Kentalis Academy was Gijs lid van het team Kennis Evenementen en Communicatie. Gijs heeft hier voornamelijk corporate events georganiseerd en interne communicatie bevlogen. Na deze stageperiode lagen er stappenplannen en methodes op tafel die nu nog steeds gebruikt worden. De stage in het 4destudiejaar was bij Mauri BV. Mauri organiseerde een mud & obstacle run genaamd de Tough Ten Miles (TTM) in Oisterwijk. Tijdens deze stageperiode was Gijs ondersteunend bij alle communicatie uitingen. Daarnaast was Gijs ook betrokken bij een paar organisatorische aspecten. Gijs heeft een mooi moment in de geschiedenis van het evenement mee mogen maken. Het was namelijk de eerste editie van de TTM dat het volledig was uitverkocht. Opzetten en elementen van Gijs zijn aanpak komen nu nog steeds terug bij iedere editie van de TTM.

Hierdoor kreeg Gijs de smaak te pakken. De wind kwam niet alleen van voren voor Gijs. Tegenslagen kwamen ook op zijn pad in de vorm van studievertraging. Zodra je studievertraging oploopt heb je wat Gijs betreft 2 keuzes. Je kan op je lamme lauweren gaan zitten en wachten tot er herkansingsmomenten aankomen of je kan de tijd benutten om meer uit jezelf te halen. Gijs heeft overduidelijk gekozen voor de tweede optie. In zijn studievertraging heeft Gijs de kennis en kunnen van websites ontwikkelen, search engine optimization en search engine advertising eigen gemaakt. Mede door de minor ondernemerschap die Gijs heeft gedaan in zijn 3destudiejaar en verschillende kansen die op zijn pad kwamen heeft Gijs besloten om een Kamer van Koophandel registratie aan te vragen en zo zijn eigen onderneming Creation Why – Online Marketing op te zetten.

“Je mist 100% van de kansen die je niet neemt” – Gijs van Beers

Neem contact op

Creation Why – Online Marketing staat uw graag te woord voor al uw vragen of suggesties. U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier of via onderstaande gegevens.

Gijs van Beers
Creation Why – Online Marketing
Tel: 06 36 25 12 16
E-mail: info@creationwhy.nl